jiwa memberontak.

Posted: December 15, 2012 in Uncategorized

jerit. jerit.jerit.

darah. darah. darah.

pecah. pecah. pecah. hancur! MUSNAH!

serius aku tengah RAGE.

marah sebab mata manusia buta.

marah sebab aku pun buta. digelumangi dalam dunia buta.

teringin duduk atas gunung, dekat kubur yang ada cahaya tu sorang-sorang. lantak lah binatang jembalang terbang mengilai terbang putih muka pecah rumah, tak pun memang pecah betul sebab hantu kan..aku mungkin sepak terajang semua.peduli apa. aku khalifah. hanya HAMBA DIA semata-mata. entiti yang lain, musnahkan!jahanamkan!

aku tak kuat mana pun. tapi aku lelaki. adrenalin ada. bila memuncak. anjing dengan naga aku tak boleh beza. kucing dengan singa pun dah tak boleh beza.

manusia? memang tak tahu apa tu manusia. syaitan yang memang patut direjam mungkin.

tulis atas papan kekunci sebab atau ada tanggungjawab untuk suppress emotion aku ni.

“biar diri binasa, tapi jangan binasakan orang”

takboleh. kalau aku binasa,  mak nampak,mak nangis, bapak kecewa. aku kecundang sebab gagal bawa tanggungjawab. aku kafir sebab melukakan diri sendiri.

fikir. fikir. fikir. biar ada value. walau dipandang hina.

lantakkan manusia pandang hina. semua ahli neraka juga kecuali beberapa. aku pun sedar aku hina. tak boleh lari. masih dalam lembah hina.

cis, bedebah betul jin keparat yang dilaknat ni.

lagi satu. perempuan! cis. kenapa ada perempuan dedah sini sana merata-rata.
kenapa nafsu aku bergelora. aku kena tahan. kena tahan. aku ada nafsu sebab aku lelaki.
argh! aku memang benci perempuan telanjang sebab mereka sumber lelaki jadi berahi. sial betul. aku sial. mereka pun sial. aku sial sebab aku lemah. mereka sial sebab mereka jatuhkan fitnah dekat ramai pemuda yanga patutnya jadi tentera syurga. bersepah negara jatuh sebab fitnah mereka. aku benci perempuan telanjang. siallah!
lagi sial sebab salahkan lelaki. bodoh la . abah kau lelaki. imam kau lelaki. kau dedah sana sini, semua kau nak tarik masuk neraka sekali dengan kau?  bodoh!
nafsu! memang sial. kasih sayang dan cinta aku hanya utk Allah dan kekasihNya.

yang lain, pergi jahanam.
isteri. cis. kahwin yatim piatu dekat palestin tu lagi bagus. susah nak cari perempuan tulen sekarang ni. aku pun tak power dan bagus mana. jadi memang patutla jika ada yg baca ni maki aku konon poyo apa benda bagai semua. peduli apa. biar aku hina di mata anda. pujian dan makian anda tak membawa apa-apa kalau tidak dipuji dan nama disebut ahli syurga dan tuhannya!.

Allahuakbar. hari ni aku sangat rage. aku pendam. pendam .pendam. aku tulis ni at least aku tahu aku berjaya. tak lukakan siapa dengan sengaja. siapa suruh kau baca, lepastu terasa.

nak salahkan aku?

pergi mampos.

Leave a Reply

